Alleen de A-ploeg wint zijn eerste wedstrijd.
Zaterdag 13 september werd de start gegeven van het nieuwe tafeltennisseizoen met 3 thuiswedstrijden.
De A-ploeg nam het thuis op tegen Morata D. Rijkel A speelde met Jona (C6), Stijn (D0), Bram (D4) en Luc (D6). Morata D speelde met Dimaz (D0), Johannes (D2), Michiel (D4) en Achiel (D6). Stijn en Luc wonnen al hun wedstrijden. Luc won er daarvan 3 in een 5 setter. Jona en Bram wonnen er elk 2. De A-ploeg won met 12-4. Een mooie start van onze A-ploeg. ... ...
De B-ploeg speelde tegen TRS Bilzen D. Rijkel B speelde met Jan C (D6), Kamiel en Vital (E0), Peter (E6). TRS Bilzen D speelde met Nestor (E2), Luc, Yannick en Tim (E4). De B-ploeg nam een goede start en wonnen de eerste 3 wedstrijden. TRS Bilzen kwam knap terug tot 4-4. De wedstrijd bleef gelijklopend tot een 5-5 stand. Jan en Kamiel verloren in hun derde wedstrijd van Luc en Nestor. Vital verloor van Yannick in 4 sets. De B-ploeg stond 5-8 achter en moest achtervolgen. Peter won zijn laatste wedstrijd na een 0-2 achterstand van Tim. Dit was het kantelmoment voor Jan en Kamiel. Ze wonnen beide hun laatste matchen met 3-0 van Luc en Nestor. Iedereen van de B-ploeg won 2 wedstrijden. Een billijk gelijkspel stond op het scorebord.
De C-ploeg nam het op tegen TRS Bilzen E. Rijkel C speelde met Lotte, Duy-An en William (E6), Jurgen (NG). TRS Bilzen E speelde met Douwe (E4), Mario, Cornelis en David (E6). Lotte en William wonnen elk 2 wedstrijden. William won in zijn tweede wedstrijd van Mario na een 0-2 achterstand. Duy-An verloor een 5 setter van Mario. De C-ploeg verloor met 4-12.
De jeugdploeg zag zijn wedstrijd tegen Herckenrode uitgesteld naar 18 oktober.